Thursday

Dnešní den jsem byla uvolněná ze školy, takže jsem měla celý den pro sebe. Yeah!
Většinu dopoledne jsem se snažila nastavit design blogu a zároveň mu trochu porozumět :D uvidíme jak mi to půjde dál.
Během dne jsem ještě navíc musela jet s mým otcem a našim psem k veterináři, což mé oblečení trochu nezvládlo. Už NIKDY kožené džíny k psovi, který slintá nejvíc na světě. Nebo radši NIKDY nechodit k psovi co slintá. Je to Fuuuu :D


šála- F&F, svetr- H&M, tílko- Topshop, kožené kalhoty- Gate






ať alespoň trošku taky víte jak vypadám :D


Omlouvám se za kvalitu fotek, ale v mém foťáku se mi vybily baterky, takže je to foceno, 
nějakým starším, co jsem našla doma))

10 comments:

  1. zavidim ti kozene kalhoty, me nikdy nesedi at si to preju sebevic :D Moc hezky sladeno a vitej na blogeru, taky jsem teprve nedavno zacala:)

    ReplyDelete
  2. sluši ti to..
    jsem tvá nová členka.)

    ReplyDelete
  3. ten svetr je rozkošnej :D a prstýnek nemá chybu!

    ReplyDelete
  4. Moc pěkné, ty kalhoty se mi moc líbí

    ReplyDelete
  5. zajímavý outfit, sleduji tě ;)

    ReplyDelete
  6. aaa uplne bych v tom tvem autfitu videla klidne i sebe! :-DD
    MOC TI TO SEKNE! JSES PRINCEZNA! :-) ..no a princezno, jsme tve nove sledovatelky na blogu, máš radost!? :-DDD ..SNAD TROSKU ANO ;-) ..máš moc pekny blog, na ktery se hodlame vracet ;-) jestli máš zajem o vzajemnost? blogovost? :-D koukni sem http://handbagforladies.blogspot.cz/ diky predem :-)*

    ReplyDelete
  7. super post, sleduju tě(to vždycky vyzní vtipně:D) můj blog- katyhasphotos.blogspot.com :)

    ReplyDelete